• SecurOS™

    5 стадіонів, 8000 камер і 100 серверів - найпотужніша в світі платформа для відеоменеджменту

Ви є тут

Гарантія програмного забезпечення

Що таке гарантія SecurOS ™?

Інтелектуальні системи безпеки (ISS) відомі в галузі своєю неперевершеною якістю підтримки партнерів. Завдяки своїй глобальній команді підтримки, ISS прагне надати кращий досвід підтримки в найкоротші терміни. Коли ви вибираєте ISS, ви можете бути впевнені, що наша команда висококваліфікованих фахівців підтримки допоможе вам на кожному етапі.

Будучи партнером ISS, ви автоматично отримуєте пакет підтримки SecurOS ™ Guarantee Standard. Це безкоштовний пакет підтримки програмного забезпечення, пропонований новим партнерам, які бажають розпочати роботу з ISS. SecurOS ™ Guarantee Prime - це пакет програмної підтримки преміум-класу, який купується для забезпечення підтримки ваших проектів на вищому рівні від етапів передпродажної підготовки до багатьох років успішної роботи. Пакет підтримки Prime захищає ваші інвестиції на довгі роки, забезпечуючи останні версії і оперативні виправлення, інтерактивне управління, базу знань, інженерів підтримки ISS, пріоритетні SLA і багато інших переваг.

 

Особливості
SecurOSTM Guarantee Standard
SecurOSTM Guarantee Prime
Річна вартість
Безкоштовно
Особистий простір порталу
База знань
Центр завантаження
Навчальні відео
Web Інтро навчання
Передпродажна підтримка проекту
Доступ до виправлень
Оновлення SecurOS
повна вартість оновлення
вартість оновлення зі знижкою
Управління онлайн
-
Інженер підтримки
-
Пріоритетні рівні обслуговування (SLAs)
-
Підтримка в реальному часі
-
Доступ до нових релізів
-
Пріоритетні запити на отримання ліцензії
-
Розширені служби підтримки
-
* Служба розгортання, розширена підтримка конфігурації / сценаріїв, навчання
Відвідування на місці
-
** 2 безкоштовних відвідування на рік (за проект)

*ПРИМІТКИ:
• При покупці SecurOS Enterprise потрібно пакет SecurOS Guarantee Prime. Для SecurOS Premium, Professional і Xpress наполегливо рекомендується пакет Prime.
• SecurOS ™ Guarantee Prime можна придбати з будь-яким програмним продуктом ISS, включаючи ВСІ аналітичні модулі ISS.


Що входить в SecurOS ™ Guarantee Standard?

Особистий простір порталу
Партнери отримують доступ до партнерського порталу ISS з багатьма безкоштовними ресурсами. Крім того, у партнерів буде свій власний простір для завантаження і зберігання файлів, пов'язаних з проектом, щоб спростити процес підтримки.
База знань
База знань буде доступна на партнерському порталі ISS, надаючи доступ до широкого спектру статей про використання лінійки продуктів ISS.
Центр завантаження
Центр завантаження буде доступний на партнерському порталі ISS, надаючи партнерам доступ до всіх специфікацій продуктів ISS, посібників, установників програмного забезпечення і багато чому іншому.
Навчальні відео
Крім того, на партнерському порталі користувачі можуть переглядати повний набір навчальних відеороликів, щодо використання та адміністрування платформи SecurOS, і всіх її аналітичних модулів.
Web Інтро Навчання
Завдяки стандартного пакету підтримки нові партнери отримають 1-2-годинні вступні тренінги про те, як почати використовувати лінійку продуктів ISS і основні відмінні риси системи.
Передпродажна підтримка проекту
Інженери ISS завжди готові допомогти з будь-якими передпродажними питаннями, будь то пропонований дизайн або ціни.
Доступ до виправлень

Для виправлення помилок та інших проблем, виявлених в програмному забезпеченні, передбачені оперативні виправлення. Будь-які виявлені програмні помилки сприймаються дуже серйозно. Помилкам відводиться найвищий пріоритет в рамках досліджень і розробок на ISS, і ISS робить все можливе для забезпечення доцільного виправлення / усунення неполадок. В пакетах підтримки SecurOS Guarantee такі виправлення будуть представлені у вигляді, яке зазвичай застосовується до існуючої установці з мінімальним часом простою системи. Крім того, ISS буде випускати версії програмного забезпечення, призначені для виправлення помилок і інших невеликих оновлень (зазвичай 1-2 випуску можуть виходити між основними випусками функцій). Для підтримки ISS в процесі оновлення потрібно пакет SecurOS Guarantee Prime.

* ПРИМІТКИ. Виправлення помилок доступні тільки в повністю підтримуваних версіях SecurOS. Будь ласка, ознайомтеся з політикою SecurOS End of Life для отримання додаткової інформації.


Чому SecurOS Guarantee Prime?

На додаток до всіх переваг SecurOS Guarantee Standard пакет Prime пропонує наступні додаткові функції для забезпечення максимальної підтримки всіх партнерів і кінцевих користувачів ISS.
Оновлення SecurOS
При покупці SecurOS Guarantee Prime партнери отримують знижку при переході з одного випуску SecurOS на інший (наприклад, перехід з SecurOS Professional на Enterprise).
Управління в режимі онлайн від партнера ISS
Партнери отримають доступ до системи заявок на підтримку ISS і зможуть подавати заявки і відстежувати свої заявки в службі підтримки.
Інженер підтримки
В рамках пакета Prime вам буде призначений інженер служби підтримки ISS, який буде допомагати вам протягом усього терміну служби підтримки.
Пріоритетні рівні обслуговування (SLAs)
З пакетом підтримки Prime ви отримуєте стандартну угоду про рівень обслуговування. Ми візьмемо на себе зобов'язання за часом відповіді і дозволу заявки. Крім того, ви можете придбати проектні угоди про рівень обслуговування для задоволення ваших конкретних потреб в підтримці проектів.
Підтримка в реальному часі
Коли ви дзвоните в службу підтримки ISS, ваш дзвінок завжди буде прийнятий і оброблений з пріоритетом. Навіть в години з високим навантаженням ваш дзвінок буде повернутий протягом декількох хвилин.
Доступ до нових релізів
Після виходу нових випусків (будь то проміжні, основні або випуски наступного покоління) кінцевий користувач відразу ж отримає право на оновлення системи.
Пріоритетні ліцензійні запити
З пакетом підтримки Prime більшість запитів на ліцензію або проблеми будуть вирішені в той же день.
Розширені служби підтримки
Розширені служби підтримки включають служби розгортання, служби оновлення, навчання і допомогу в написанні сценаріїв / інтеграції. Вони можуть бути придбані додатково з SecurOS Guarantee Prime.
Виїзд на місце
Партнери матимуть право на 2 безкоштовних відвідування на рік для будь-якого проекту від інженерів ISS.

* ПРИМІТКИ: Доступно, якщо присутні місцеві офіси або представники ISS.


Підтримка, яку надає SecurOS Guarantee Prime

Нижче більш докладно розглядається рівень підтримки, який партнери ISS можуть очікувати з SecurOS Guarantee Prime.
Технічна підтримка - доступні наступні 3 рівня підтримки. Рівні підтримки 1 і 2 включені в пакет SecurOS Guarantee Prime. Рівень підтримки 3 доступний з SecurOS Guarantee Prime в якість придбаної опції. Технічна підтримка доступна безпосередньо фахівцю з підтримки ISS.

Рівні підтримки:

Рівень 1 (базовий):
o Передпродажна підтримка (дизайн системи, демонстрації, цитати і т. д.)
o Основні запити підтримки про конфігурацію, установку, права користувача
o Питання ліцензування
Рівень 2 (розширений):
o Складні питання проектування систем / архітектури
o Комплексне вирішення проблем
o Підтримка модуля аналітики ISS
o Пошук та усунення несправності з базою даних SecurOS
o Робота з файлами журналів SecurOS
Рівень 3 (вищий):
o Підтримка сценаріїв
o Підтримка інтеграції (для партнерів, що інтегрують SecurOS зі сторонніми системами)

ПРИМІТКИ:
• Варіанти підтримки 3 рівня пропонуються окремо в якості професійних послуг ISS.
• Передпродажна підтримка може бути надана тільки в тому випадку, якщо вся технічна / комерційна інформація про проект передана інженеру підтримки ISS.
• Коли справа доходить до підтримки камери або мережі, ISS може дати загальні рекомендації, але пряма підтримка камери і мережі не входить в сферу послуг підтримки ISS. Така підтримка повинна надаватися системним адміністратором мережі та компанією, яка встановила камери. Це відноситься до всього іншого обладнання сторонніх виробників, яке не продає ISS.


Варіанти підтримки:

• Телефон
• Ел. адреса
• Портал підтримки ISS
• Віддалений вхід
• Візит на місце (за бажанням)

Стандартна угода про рівень обслуговування

Час відгуку заявки (для «середньої» пріоритетної заявки):

• Телефон: протягом 10 хвилин (у робочий час)
• Портал електронної пошти / підтримки: протягом 8 годин (у робочий час) - Час дозволу заявки (для «середньої» пріоритетної заявки):
• Телефон / електронна пошта / Портал підтримки: 3 дня (робочі дні) ISS призначені для підтримки системи вашого клієнта, щоб прискорити її запуск і роботу, скоротити час простою системи і вивільнити ІТ-ресурси клієнта, щоб зосередитися на інших важливих бізнес-вимогах.

Звичайні часи підтримки:
• 9:00 - 18:00, понеділок - п'ятниця (де присутні місцеві інженери та представники ISS)
• Підтримка 24x7 також доступна (в якості придбаного доповнення до SecurOS Guarantee Prime)

Параметри тривалості пакета підтримки:
SecurOS Guarantee Prime можна придбати на 1, 2, 3 або 5 років. Придбання багаторічного пакета робить щорічну вартість пакета підтримки менш дорогий.

* ПРИМІТКИ:
• Час угоди про рівень обслуговування (SLA) може змінюватися в залежності від присутності місцевих інженерів і представників ISS в даному регіоні.
• Для конкретних партнерів або проектів можуть бути налаштовані різні SLA з налаштованими опціями підтримки. Будь ласка, зв'яжіться з місцевою службою підтримки ISS.


Регіони підтримки:

У таких країнах є місцеві інженери служби підтримки ISS:

• Сполучені Штати (штаб-квартира): +1 (732) 855 1111
• Канада: +1 (647) 618 8812
• Бразилія: +55 11 2262 2894
• Дубай: +9 714 874 7100
• Катар: +974 3311 4132
• Росія: +7 (495) 645 2121
• Європа / Азія: + 380 44 299 08 10
• Мексика: +52 55 90015252
• Колумбія: +57 (312) 478 3127
• Чилі: +56 (9) 6573 2993
• Перу: +57 (312) 478 3127
• Аргентина: +54 9 11 3251 8386
• Південна Африка: +27 (0) 31 564 2839
• Центральна Америка / Карибський басейн: +502 5517 8395

Для отримання більш розширеного списку регіонів підтримки з персоналом ISS або сертифікованими партнерами, будь ласка, зв'яжіться з офісом в США.